Onze garanties
Hoe gaan wij om met garanties voor consument kopers?
Je krijg van ons als koper altijd 30 dagen de tijd om een product te beoordelen en binnen die 30 dagen terug te sturen.
Consument Koper kan dus zonder opgave van redenen gekochte producten terugsturen zonder dat we moeilijk doen.
Wij vergoeden het aankoopbedrag minus de verzendkosten en storten dit binnen 14 dagen (als we de goederen retour hebben ontvangen) terug op kopers rekening.
Verzendkosten voor het retourneren vergoeden we niet. Een uitzondering op de afkoelingsperiode zijn speciaal bestelde of op verzoek op maat gemaakte producten. Enkele voorbeelden daarvan zijn: in opdracht gemonteerde fittingen en onze op maat geknipte textielkabels.
Foto’s versus echte kleuren
Ondanks dat we werken met professionele fotografen kan het voorkomen dat de kleuren in het echt afwijken van wat u ziet op de site. Dit kunnen wij niet voorkomen en wij adviseren u samples aan te vragen als u grotere orders plaatst.
Garantie
Elk door ons geleverde artikel voldoet een de Europese eis m.b.t. deugdelijkheid, bruikbaarheid en CE certificering. Wij spreken onze leveranciers regelmatig aan op het voldoen aan de Europese eisen (mocht het product van buiten de EU komen). Garantie uizonderingen Soms vervalt het recht op garantie:
Wij kunnen nooit verantwoordelijk worden gehouden of aansprakelijk worden gesteld voor schade, direct of indirect, aan personen of objecten welke voortkomt uit installatie of gebruik van de producten die wij leveren.
Algemeen
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar getyourlifebag@bluenow.nl.
Consument
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil uiteindelijke aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Ons uitgangspunt is 0% klachten en 0% geschillen, hier werken wij hard aan.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Zakelijk
Voor zakelijke klanten gelden er andere regels dan bij consumenten. Zie hiervoor onze Algemene Voorwaarden.